H2x1_3DSDV_GeronimoStilton.jpg
Geronimo Stilton is an exciting animated adventure-comedy series based on the wildly successful book series of the same name.
The series follows the adventures of the famous mouse Geronimo Stilton – head of a veritable media empire, erudite mouse, and klutz extraordinaire – and Benjamin Stilton, his fearless young nephew.