How to Download Themes Using a Download Code
Step 1) First, touch the settings icon in the top left corner of the HOME Menu to bring up the HOME Menu Settings.
Step 3) Tap the menu button at the top right of the Touch Screen (three horizontal lines).
Step 5) At the next screen, you will be prompted to enter your code. Tap OK - your download will begin.
Please note: if you delete your Nintendo Network ID, any downloaded themes that are associated with that Nintendo Network ID will also be deleted.