Nintendo 3DS XL system x 1
Please note: AC adapter not included. The AC adapter from the Nintendo 2DS, Nintendo 3DS, Nintendo DSi XL or Nintendo DSi systems can be used with the Nintendo 3DS XL, or an AC adapter can be purchased separately.