The Circle Pad Pro adds a second Circle Pad with two more shoulder buttons to your control options, enabling you to control your action just the way you like it.
Keep your Nintendo 3DS XL in this cradle whenever you're at home and not playing, and you'll always be charged up and ready to discover new things when you carry your system around with you.