amiibo
Tap an amiibo while playing compatible software and you’ll uncover surprising new features! amiibo have different effects depending on the game: you might unlock new modes, weapons or character customisations, or even boost your amiibo’s abilities to turn it into your perfect partner – or a formidable foe!