Downloadable Versions of Nintendo 3DS Games
Discover or rediscover old favourites from past consoles like Game Boy and Game Boy Color, as well as classics from the NES and SEGA Game Gear.
Exciting games and applications from Nintendo and independent developers that download to your system in seconds.
Technically part of Nintendo 3DS download software, the 3D Classics range takes gems of yesteryear and gives them a fresh 3D* makeover!
Very easily is the answer! First you need to get your Nintendo 3DS family system connected to the internet and then perform a system update.