In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de gegevens in je Nintendo-account kunt bijwerken.
Verificatie in twee stappen voegt een extra beveiligingslaag toe die kan helpen om ongeoorloofde toegang tot je Nintendo-account te voorkomen.
Lees onze informatie over het gebruiken van een inlog-ID om je inlog-ID toe te voegen of te wijzigen.