Het Wii U-systeem in het Premium Pack bezit 32 GB aan intern flash-geheugen en het systeem in het Basic Pack heeft 8 GB. (Klik hier voor meer info over opslag op Wii U). Naast het interne flash-geheugen kan er gebruikt gemaakt worden van externe opslagmedia met een USB-aansluiting om de opslagruimte te vergroten.
Voor meer informatie over externe opslagapparaten en Wii U, kun je terecht in ons klantenservicegedeelte.