Systeemupdate
Zorg dat je Wii U-systeem met het internet is verbonden om een systeemupdate uit te kunnen voeren.
Je kunt de systeemupdate uitvoeren door in het Wii U-menu naar systeeminstellingen te gaan en voor de systeemupdate-mogelijkheid te kiezen.
Je kunt zelfs de gegevens voor de systeemupdate in de achtergrond downloaden, terwijl je Wii U-spellen speelt. Als de gegevens zijn gedownload, ga je terug naar het Wii U-menu en volg je de instructies op het scherm om het update-proces af te ronden.