Je kunt downloadversies van de meest populaire Wii U-software downloaden vanuit je huiskamer. Met de downloadversies van meerdere spellen op je systeem, hoef je geen speldisks meer te wisselen.
Ontdek een breed aanbod aan originele en creatieve spellen voor Wii U van zowel onafhankelijke ontwikkelaars als de grote uitgevers. Van aparte partyspellen tot uitdagende platformspellen en nog veel meer, zit er voor ieder wel wat bij!
Beleef klassieke Wii-games opnieuw, of maak kennis met geweldige games die je misschien hebt gemist.