Virtual Console
Gebruik off tv-play en speel klassieke titels op de Wii U GamePad, zonder de televisie in beslag te nemen, en maak wanneer je wilt een herstelpunt om je spel later te vervolgen. Ook heeft elk spel zijn eigen Miiverse-community waar je strategieën kunt bespreken, schermafbeeldingen kunt delen en je topscores kunt achterlaten!