SAMUZA
The ruling AI will surely interfere. You must overcome it's traps, collect the keys and use their combined code to reset the world.
Compete in several game modes with different levels from the game's story and the community.
The game's story campaign. Complete a series of premade levels and unlock new blocks to use in your creations.
Use this to find community made levels. Use a code to find specific levels or follow other creators to easilly find their levels.
Here you can choose from a collection of blocks and combine them to make your unique levels.
Take your time in the creator mode. Test your progress at any time inside the Creator.