Sora from KINGDOM HEARTS is the final DLC fighter for Super Smash Bros. Ultimate!
Dreams can come true – Sora from KINGDOM HEARTS is joining Super Smash Bros. Ultimate as the final DLC fighter on October 19th!
In the final video presentation about Super Smash Bros. Ultimate, series director Masahiro Sakurai revealed Sora as the last member of the roster. He also showed off the remaining Mii Fighter costumes, including Doom Slayer, and some astonishing play statistics about the game. Did you know that there have been over 90 billion KOs in the game since launch?!
Challenger Pack 11: Sora will be released on October 19th, both as part of Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass Vol. 2, or as an individual set. This set also contains a new stage, Hollow Bastion, nine music tracks, a Classic Mode Route, and a DLC Spirit Board.
Don't forget, there are five more DLC fighters included in Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass too, each with their own stage and multiple music tracks: Banjo & Kazooie, Joker, Terry Bogard, Hero and Byleth.
Piranha Plant is also available as a standalone DLC fighter, along with various Mii Fighter costumes such as Sans from UNDERTALE, Cuphead, Travis Touchdown, Bomberman, Shantae, and many more.
Please note: the fighters in the Fighters Pass are not included as part of Fighters Pass Vol. 2, and the fighters in Fighters Pass Vol. 2 are not included as part of the Fighters Pass. The first Fighters Pass includes Challenger Packs 1 - 5, while Fighters Pass Vol. 2 includes Challenger Packs 6 - 11. Piranha Plant is not one of the fighters included in the Fighters Pass or Fighters Pass Vol. 2 bundles.
If you purchase Super Smash Bros. Ultimate, the Fighters Pass, Fighters Pass Vol. 2 or any of the individual Challenger Packs digitally, including the standalone fighter Piranha Plant, you'll earn 2x Gold Points, which you can use to save on your next digital purchase.
Please note: Mii Fighter costumes are not included in the 2x Gold Points promotion.