Place an AR Card on a flat surface...
Watch games come to life in three dimensions right before your eyes! Use your Nintendo 3DS family system to look at the ? AR Card that's included with your system and on your screen a cube will magically appear from the card. You'll be amazed when things suddenly start appearing in 3D right in front of you. And that's just the beginning...
In this game, small Mii characters will appear in front of you. You can take 3D pictures as if your Mii was part of the real world. Sometimes they'll sit down on a book or a tiny Mii will look up at you and pose. You can change their expressions and take pictures as if they were sitting in your hand!