Sports Story, Venba, Dordogne en meer getoond in de nieuwste Indie World-presentatie
Bekijk de nieuwste Indie World en ontdek meer over indiegames die net zijn uitgebracht of binnenkort verschijnen op de Nintendo Switch!
Zet de meest fantastische gerechten op tafel in de verhalende kookgame Venba, los ontspannende puzzels op in A Little to the Left, verken het pittoreske Franse platteland in Dordogne, ga voor atletische glorie in de sportieve RPG Sports Story en nog veel meer. Er is genoeg om naar uit te kijken voor fans van indiegames!
Is er een specifieke indiegame uit de presentatie die je interesse heeft gewekt? Via deze website kun je je Nintendo Switch-wenslijst bekijken, beheren en er games aan toevoegen, zodat je een mailtje krijgt wanneer een game uit je lijst wordt uitgebracht of in de aanbieding is.