Je zei dat iemand van buiten de industrie een ander perspectief meebracht, kan je voorbeelden geven van de voordelen die dit opleverde?
Voor een anime-aflevering van 22 minuten bestaat het script bijvoorbeeld uit zo’n 15.000 Japanse karakters. Dus als Takeda een deel van het scenario van die lengte had geschreven, wisten we dat dat stond voor ongeveer 22 minuten verhalende content. Hierdoor werd het veel gemakkelijker om de algemene structuur en het schema te plannen.
Dus door simpelweg naar het script te kijken, kreeg je een helder beeld van hoe het zich in het spel zou ontvouwen.
Volgens mij komen de genres waar we van houden behoorlijk overeen, zowel bij boeken als bij films.
Ja, dat klopt. Onze smaken komen overeen. Wat wij als consumenten belangrijk vinden komt sterk overeen.
Dus tijdens het lezen van een boek of kijken naar een film, hebben jullie een goed gevoel over wat de lezer of kijker eraan zal bevallen.
Aha. Dus hoewel jullie gelijke meningen hebben over welke input goed of slecht is, verschillen jullie perspectieven op de invalshoek en content van de output.