Animal Crossing: New Horizons
You can invite your favourites to your campsite, set up photo shoots on Harv's Island, obtain in-game character-themed posters and more!
Animal Crossing: Happy Home Designer
You can receive home design requests, invite animals to homes or town facilities you've designed, and more!
If you tap certain amiibo cards, Mario will transform into a character-themed costume after grabbing a Mystery Mushroom!
You can invite these animals to visit your village, or receive a daily item. If the animal comes to your village, you can ask them to move in. These characters can also join you in Desert Island Escape and be used in amiibo Camera. You can receive a daily item if you tap in an amiibo card of a special character, like Isabelle or Tom Nook.