Welcome to Nintendo 3DS Guide: Louvre Direct – a Nintendo Direct video that focuses on Nintendo 3DS Guide: Louvre! Watch the presentation by Mr Iwata now for info on Nintendo 3DS Guide: Louvre. Click on the video to watch it again at any time!