Last is Asuke-san's recommendation.
All the courses are made so you can get one life, but a certain degree of technique is necessary. Depending on the course, you need to do a Triple Jump, or reveal a hidden block, jump up on it, and then jump for the pole. The way to get a life differs for each course, but the techniques for all the courses can be seen by watching the Super Guide we discussed earlier.
Yeah. If there's a course you can't get that 1-Up Mushroom on, look it up in the Super Guide. And, aside from consecutively jumping on Bullet Bills like Mukao-san mentioned earlier, there are lots of other hints in the Super Skills movies. For example - and this is in the movie for World 3-5 - there's a course where you normally would use a lift to go up, but if four players cooperate together , they can get to the goal without using the lift.
It's like a Yoshi chain with Luigi in the middle . When you actually try it out, it's a blast.
But for a single player, that was never possible. With the multiplayer option this time, we've created types of gameplay that never existed before.
I think that's absolutely right. And, to bring up something regarding single-person play, you can, like Ikkaku-san mentioned earlier with regard to playing at top speed, make your own rules for single-person play as well as multiplayer mode and enjoy the game in a variety of ways. Like trying to make it to the goal without defeating a single enemy . Even if you try to do something like that, before you know it, you'll accidentally step on an enemy.
That's right. When you create a rule restricting yourself, a new way of playing is born. I recommend trying to reach the goal without getting a single coin .