Dus met de Share-functie kunnen spelers Snapshots delen, levels en......
......Replay. De Replay-functie stelt spelers in staat om een volledig gevecht op te nemen en deze te herhalen. Op die manier kun je bijvoorbeeld het speltype Target Smash!! spelen en een opname naar je vrienden sturen, om te laten zien dat je een level in 5 seconden hebt uitgespeeld. Je kunt dit natuurlijk ook doen voor gedenkeniswaardige Brawls en zo.
Het is geweldig om indrukwekkende Smash Bros.-gevechten te bekijken. Een van mijn persoonlijke motto’s is dat een spel leuk is, als je ervan kunt genieten door er alleen maar naar te kijken. Smash Bros. is werkelijk een spel dat leuk is om naar te kijken.
Daarom hoop ik dat spelers uitkijken naar de Spectator-functie. Ik denk dat dit een belangrijk onderdeel gaat worden van de nieuwe titel.
Inderdaad. De Super Smash Bros. Spectator-functie. (Lacht.) Met deze functie kun je een Brawl opnemen en deze met anderen delen, als deze op Nintendo’s server is geplaatst (document bekijken) .
Juist. Want het is heel leuk om toe te kijken, hoe getalenteerde spelers het tegen elkaar opnemen in Smash Bros.-toernooien.
Gedenkeniswaardige Brawls kunnen als een soort sportuitzending op tv naar andere Wii-systemen worden gestuurd.