Dit is voor de 'Iwata vraagt'-rubriek, nietwaar?
Is mijn aanwezigheid dan niet in strijd met het basisconcept van deze rubriek, aangezien ik niet bij Nintendo werk?
Goed dan. (Lacht.) Sakurai-kun1 - en ik gebruik die aanspreekvorm bewust, aangezien ik je eerste baas was toen je aan de slag ging als spelontwikkelaar bij HAL Laboratory - hoe oud was je toen?
Kort daarna begonnen we samen aan de ontwikkeling van het prototype van de oorspronkelijke Super Smash Bros. voor de Nintendo 64. Ik als president van HAL Laboratory en jij als ontwikkelaar. Vandaar...