Nintendo 2DS
Dive straight into the Nintendo franchises you don’t find anywhere else and experience Zelda, Mario, Animal Crossing, Kirby and more! Nintendo 2DS can play all Nintendo 3DS games in 2D, and with an amazing catalogue of Nintendo 3DS games that's growing every month, there’s something for everyone to enjoy.
Nintendo 2DS is backwards compatible, so you also have the entire library of Nintendo DS games to replay or discover!
Nintendo 2DS is available in a range of great colour combinations, BLACK + BLUE, WHITE + RED or PINK + WHITE – choose the one that suits you best! Everything you need comes in the box, including a 4 GB SDHC Memory Card and Nintendo 3DS AC adapter that can be used with Nintendo 2DS, Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL.