Nintendo DS Rumble Pak
Included with selected Nintendo DS games like Actionloop and Metroid Prime Pinball, the Nintendo DS Rumble Pak puts more power in your handheld play sessions.
Simply put the Rumble Pak into the Game Pak Slot and feel the force in your fingers!
Look for the Rumble Pak logo on the game's packaging or gamepages on this website to find out if your game supports rumble.