Technical Details
External Bus 1.3GB/second peak bandwidth (32-bit address space, 64-bit data bus 162 MHz clock)
Real-world polygon 6 million to 12 million polygons/second (Peak) (Assuming actual game conditions with complex models, fully textured, fully lit, etc.)