A giant-sized joystick, four large buttons and turbo and slow-motion functions make this the ideal accessory for the gamer who's serious about their Nintendo Entertainment System gaming.
Get up off the sofa - "Family Fun Fitness" is the aim of the add-on Nintendo Fitness Mat. Double-sided for double the functions, this pressure-sensitive plastic mat has gamers stepping on bombs and building burgers in games like Short Order and Eggsplode.
Many an '80s gamer has fond memories of downing ducks using the Zapper in the classic Duck Hunt Game Pak. By recognising the brightness and contrast of game characters compared to backgrounds, the Zapper gives gamers a unique edge in heaps of compatible Game Paks.
Designed specifically to send sports game fans to the top of their league, the NES Max replaces the Nintendo Entertainment System's traditional directional pad with a unique 'Control Disc'. The benefit - faster, smoother diagonal movement.
Using the NES Four Score, up to four gamers can crowd around a single Nintendo Entertainment System and indulge in multiplayer mayhem with compatible Game Paks like Gauntlet II and Super Spike V-Ball.