Noot van de redactie: dit interview bevat videobeelden van de Japanse versie van het spel. In Europa zal het spel beschikbaar zijn in Europese talen.
Dit is het vierde deel in de Iwata vraagt-serie over The Legend of Zelda: Skyward Sword. We zullen het vandaag hebben over de woestijn. Ik heb jou al vaak gesproken, Fujibayashi (lacht)!
Ik ben Takemura van de divisie voor analyse en ontwikkeling van entertainment(EAD). De woestijn bestaat uit drie afzonderlijke gebieden. Ik heb aan het derde gebied gewerkt.
Het laat goed zien hoe uitgebreid dit Legend of Zelda-spel is. Je had het zojuist over transformatie, een woord dat je niet vaak hoort in combinatie met The Legend of Zelda. Ik zal je daar zo meteen nog wat meer over vragen.
Ik ben Kitagawa van EAD. Ik heb aan het eerste gedeelte gewerkt, en aan de eerste kerker die je in het woestijngebied tegenkomt.
Je hebt gelijk (lacht)! In het eerste gebied hebben we geprobeerd om allerlei spelelementen toe te voegen die draaien om dat transformatiesysteem.