Daarnaast maakte Nintendo twee nieuwe betaalde DLC-vechters voor Super Smash Bros. Ultimate bekend: De held uit DRAGON QUEST verschijnt deze zomer ten tonele en Banjo-Kazooie mengt zich vanaf dit najaar in het strijdgewoel. De Nintendo Direct-presentatie werd afgesloten met de onthulling van het vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild. De game is momenteel in ontwikkeling voor de Nintendo Switch.
Daarna konden mensen tijdens Nintendo Treehouse: Live gameplaybeelden bekijken van de nieuwe Pokémon-games die later dit jaar worden uitgebracht voor de Nintendo Switch; de games zijn vanaf 15 november verkrijgbaar. Nintendo Treehouse: Live, waarin meer informatie wordt gedeeld over games die op de E3 te zien zijn, wordt nog tot en met donderdag uitgezonden. De livestreams van woensdag en donderdag beginnen om 18:00 uur. Voor de eerste keer ooit zal de show van donderdag volledig gewijd zijn aan indiegames die voor de Nintendo Switch worden uitgebracht.
Op de Nintendo-stand kunnen mensen dit jaar voor het eerst zelf Pokémon Sword, Pokémon Shield, Luigi’s Mansion 3 en The Legend of Zelda: Link’s Awakening spelen.
Ga naar de E3 2019-website van Nintendo of Europe om Nintendo Treehouse: Live te bekijken, meer te weten te komen over games of volledig op de hoogte te blijven van alle activiteiten van Nintendo op de E3 2019.