Welcome to Nintendo Direct! Find out all the latest Nintendo of Europe news right here! Watch the presentation by Satoru Shibata – Nintendo of Europe's President – for an update on the Nintendo 3DS titles coming soon to Europe! Click on the videos to the side of the main player to watch the individual trailers at any time!