Nintendo 3DS Direct
Welcome to the latest Nintendo Direct – a broadcast dedicated entirely to Nintendo 3DS! Watch the Nintendo 3DS Direct presentation by Nintendo Global President Satoru Iwata and Nintendo of Europe President Satoru Shibata for an update on upcoming Nintendo 3DS titles. Click on the videos to watch them again at any time!