Dankzij het Game Boy Link-snoer hoeven Game Boy-bezitters niet meer in hun eentje te spelen. In sommige spellen is het mogelijk om je hoogste scores uit te wisselen met vrienden of direct tegen elkaar te spelen in onvervalste tweespelergevechten. Hierbij hebben jullie allebei een exemplaar van het spel nodig. Het snoer is niet geschikt voor de Game Boy Advance. Met het Game Boy Link-snoer koppel je twee Game Boy Pockets/Game Boy Colors of een originele Game Boy aan een Game Boy Pocket zonder extra adapters.
Verander je Game Boy in een digitale camera met de waanzinnige Game Boy Camera. Steek dit accessoire in de spelopening van je Game Boy en het kieken kan beginnen. Met een druk op de knop maak je een zwartwitfoto die je daarna op allerlei manieren kunt bewerken. Je kunt zelfs Nintendo-figuren aan je foto's toevoegen met de stempelfunctie! Maak animaties door plaatjes achter elkaar te zetten of druk je foto's af met de Game Boy Printer... De mogelijkheden zijn eindeloos!
Je hebt geen donkere kamer of fotowinkel nodig om de foto's van de Game Boy Camera af te drukken. Koppel je Game Boy simpelweg aan de Game Boy Printer om je favoriete kiekjes te printen. Ook diverse Game Boy-spellen laten je screenshots, afbeeldingen van spelfiguren en lijsten met topscores afdrukken met de Game Boy Printer. Peuter de achterkant van je afdrukken eraf om ieder plaatje in een sticker te veranderen.
Dit accessoire bestaat uit drie rollen papier voor de Game Boy Printer, een witte, een gele en een blauwe. Alle drie zijn ze voorzien van stickerlijm. Hiermee plak je ze heel handig op muren, agenda's, Nintendo-systemen of waar je ook maar wenst. Iedere rol is goed voor 180 afdrukken, dus je kunt met dit pakket maar liefst 540 plaatjes afdrukken!
Het Transfer Pak maakt het mogelijk om spelgegevens, topscores, spelfiguren en andere gegevens uit te wisselen tussen spellen voor de Game Boy Color en de Nintendo 64. Verplaats je zelfgevangen Pokémon bijvoorbeeld eens van je Game Boy Color naar je Nintendo 64 en laat ze strijden in een adembenemende driedimensionale omgeving.