Nintendo DS Browser
Bij sommige Nintendo DS-spellen, zoals Actionloop en Metroid Prime Pinball, wordt standaard het Nintendo DS Rumble Pak meegeleverd. Dit Rumble Pak zorgt voor heel wat opschudding tijdens speelsessies.
Steek het Rumble Pak simpelweg in de spelcassette-opening en voel de kracht in de palm van je hand!
Als je wilt weten of een bepaald spel het Nintendo DS Rumble Pak ondersteunt, kijk dan of je het bijbehorende logo ziet op de verpakking van het spel. Je kunt ook op de bijbehorende spelpagina op deze website kijken.