Accessoires
Een gigantische joystick met niet alleen vier supergrote knoppen maar ook een turbofunctie en een slowmotionfunctie. Het ideale accessoire voor spelers die zich volledig willen overgeven aan het spelen op het Nintendo Entertainment System.
Kom uit je luie stoel en stap op Nintendo's Family Fun Fitness Mat voor sportief plezier. Deze grote, drukgevoelige plastic mat laat spelers op bommen stappen en hamburgers bouwen in spellen als Short Order en Eggsplode.
Gamers die de jaren 80 bewust hebben meegemaakt, hebben goede herinneringen aan de Zapper en de klassieker Duck Hunt. Door in het spel het verschil in helderheid en contrast te herkennen, kon de Zapper voor allerlei verschillende spellen gebruikt worden.
De NES Max is speciaal ontworpen om sportliefhebbers naar de top van de competitie te loodsen. De traditionele richtingstoets is op dit accessoire vervangen door een unieke 'Control Disc'. Hierdoor wordt een meer vloeiende diagonale besturing mogelijk.
Met behulp van de NES Four Score kunnen maximaal vier spelers tegelijk aan de slag op één Nintendo Entertainment System. Geef je over aan de wanorde van de multiplayeractie met spellen als Gauntlet II en Super Spike V-ball.