Nintendo DSi
Ontdek het plezier dat je kunt beleven aan ingebouwde toepassingen zoals Nintendo DSi Camera en Nintendo DSi Sound. Je kunt je favoriete foto's bewerken en hebt je eigen podcasts en muzieknummers altijd op zak. Pas je systeem verder aan in de Nintendo DSi Shop. Je kunt er je Nintendo DSi Points gebruiken om Nintendo DSiWare aan te schaffen: de steeds groter wordende verzameling spellen en toepassingen die volop gebruikmaken van de vele functies die de Nintendo DSi voor je in petto heeft.