Verander je Nintendo DS in een volledig functionele webbrowser met de Nintendo DS Browser. Websites bezoeken, e-mails ontvangen en verzenden, online bankieren en winkelen – alles draadloos!
Met de Nintendo DS Browser kun je een verbinding maken met elke draadloze internetverbinding. Dit kan thuis zijn, maar ook via een openbare hotspot of één van Nintendo’s gratis Wi-Fi-hotspots die je overal in de Benelux tegenkomt.
Dankzij het touchscreen van de Nintendo DS kun je moeiteloos over het web surfen, net zo gemakkelijk als bij gebruik van muis en toetsenbord. De stylus kan worden gebruikt om hyperlinks te activeren en een volgende pagina te openen.
Voor het bekijken van websites biedt de Nintendo DS Browser twee verschillende mogelijkheden. De Overview Mode toont de complete website op het touchscreen, terwijl op het tweede scherm een vergroting verschijnt van het deel dat met de stylus is aangeraakt. De Small Screen Rendering Mode past de breedte van de website aan om deze in zijn geheel zichtbaar te maken op de twee schermen van de Nintendo DS. Hierdoor is het niet nodig om horizontaal te scrollen.
Bij sommige Nintendo DS-spellen, zoals Actionloop en Metroid Prime Pinball, wordt standaard het Nintendo DS Rumble Pak meegeleverd. Dit Rumble Pak zorgt voor heel wat opschudding tijdens speelsessies.
Steek het Rumble Pak simpelweg in de spelcassette-opening en voel de kracht in de palm van je hand!
Als je wilt weten of een bepaald spel het Nintendo DS Rumble Pak ondersteunt, kijk dan of je het bijbehorende logo ziet op de verpakking van het spel. Je kunt ook op de bijbehorende spelpagina op deze website kijken.
De Nintendo MP3 Player is nauwelijks groter dan een Game Boy Advance-spelcassette, maar wanneer hij in de spelcassette-opening van de Nintendo DS zit, verandert hij je handheld in een volledig uitgeruste MP3-speler. Selecteer je favoriete nummers, pas de afspeelmogelijkheden aan via eenvoudige touchscreenbediening en speel je muziek af via de DS-luidsprekers of een hoofdtelefoon.