In closing, then, I'd like to ask each of you for a message to the players. Mizuki-san, let's start with you.
The autostereoscopic graphics in the Nintendo 3DS system have been attracting most of the attention. However, we were in contact with things besides that all through development, such as counting your steps as with a pedometer, or having StreetPass with people, and it's really fun to watch the changes that take place within those day by day. I'd really like everyone to experience those things as well. Also, please do connect to the Internet.
As a member of the Network Business Department, that's something you really do have to say, isn't it? (laughs)
Yes. When you're setting up the Internet connection, a cute little character shows up and guides you through things very simply, and shows you exactly how to connect. Please do try it out.
One more thing. The Nintendo 3DS charging cradle is very easy to use; all you have to do is set the Nintendo 3DS system on it and it charges. For people who have wireless LANs at home, if you leave the Nintendo 3DS system switched on, you'll be able to get SpotPass, too. I hope people will enjoy it.
With previous handheld game systems, once players were done playing, they'd turn them off, but you'd like them to change that habit with the Nintendo 3DS system.
Yes. The Game Boy Camera still held lots of photos we'd taken a long time ago, and even though they were in black and white, looking at them made me feel that they were crammed full of memories. The Nintendo 3DS system is also a handheld game system, not to mention 3D, so in future, when people look at them, I think they'll feel something similar. So I'd love it if everyone took tons of photos with the Nintendo 3DS system, saved them in the Nintendo 3DS system or on their SD Cards as real face collections, and then enjoyed them in – although this is a long way off – ten years or so.
I created several things this time, but first of all, in Mii Maker, you can take photos and make Mii characters, and I think it would be great if players made Mii characters of all sorts of people. Sometimes they don't look much like the person, but that's interesting in itself. Then, as I mentioned before, with AR Games, I'd like them to put an AR Card in their wallet, carry it with them when they go out, and let all sorts of people play with it. In StreetPass Mii Plaza, the more people you have StreetPass with, the more interesting things get, so I want to make sure they remember to take their Nintendo 3DS system with them when they go places.
I worked on Nintendo 3DS Camera and Nintendo 3DS Sound this time. In a sense, I created twin software, and in fact, I was blessed with twin sons last autumn.
Thank you very much. (laughs) They were born during a very busy time for me, but I want to take 3D photos with my boys, and I want to record their voices and make Mii characters for them. There are a lot of things I want to do with the Nintendo 3DS system.
These days, when children are born, they can have 3D photos of themselves starting that very day.