Inleiding
Hallo iedereen. Mijn naam is Satoru Iwata, directeur van Nintendo Co., Ltd. Met ingang van vandaag presenteer ik een serie unieke (misschien wel ongekende) interviews, waarin de visie wordt uitgelegd achter de Wii, ons revolutionaire, nieuwe spelsysteem. De komende weken horen we de mensen die daadwerkelijk betrokken waren bij de ontwikkeling van het apparaat. Aangezien ik mijn eigen medewerkers interview, is dit een enigszins opmerkelijk experiment. Desondanks wil ik, door rechtstreeks met de ontwikkelaars te praten, het verloop en de achtergrond van de Wii-ontwikkeling vastleggen. Er zijn immers allerlei zaken die alleen zij kunnen navertellen. Veel leesplezier!