Welkom bij de nieuwste Nintendo Direct - een uitzending die helemaal over Nintendo 3DS gaat! Kijk naar deze speciale Wii U Direct-presentatie door globale Nintendo-directeur Satoru Iwata en Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata voor de laatste informatie over Nintendo 3DS-spellen aan de horizon. Klik op de video's om ze op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!