Welkom bij Pokémon Direct - een korte Nintendo Direct-uitzending, helemaal over Pokémon! Ontvang hier het laatste nieuws! Kijk naar onze videopresentatie van Nintendo-directeur Satoru Iwata voor een update over de Pokémon-spellen die binnenkort in Europa verkrijgbaar zullen zijn. Klik op de video om hem op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!