Welkom bij The Wonderful 101 Direct! Kijk naar de hoofdpresentatie voor de details over dit komende actiespel voor Wii U - direct van spelregisseur Hideki Kamiya! Klik op de video's om ze op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!