Welkom bij Nintendo Direct! Kijk naar deze speciale Wii U Direct-presentatie door globale Nintendo-directeur Satoru Iwata en Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata voor de laatste informatie over Wii U- en Nintendo 3DS-spellen aan de horizon. Klik op de video's om ze op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!
The Wonderful 101 Direct komt heel binnenkort! Zorg dat je naar deze presentatie kijkt voor alle info over dit komende actiespel voor Wii U. Kijk hier op vrijdag 9 augustus om 16:00 om live de uitzending te volgen!
Ontdek hoe je een nieuwe burgemeester aan kunt stellen met de Animal Crossing: New Leaf - 'Verwelkom een vriend'-actie!