Welkom bij de nieuwste Nintendo Direct - een uitzending die helemaal over Wii U gaat! Kijk naar deze speciale Wii U Direct-presentatie door Nintendo-directeur Satoru Iwata voor een update over aankomende Wii U-titels en meer. Klik op de video's om ze op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!