Het Nintendo 3DS-systeem heeft een heleboel nieuwe functies.
Dit is voor het eerst dat we een systeem behandelen tegen vingerafdrukken, terwijl we er tegelijkertijd voor zorgen dat het oppervlak zijn duurzaamheid en glans behoudt.
Als je hem aanraakt zie je nog steeds een vingerafdruk, maar deze deklaag is er minder gevoelig voor dan conventionele producten. Bovendien zijn ze gemakkelijker te verwijderen.
We wilden een nieuwe indruk achterlaten als je het Nintendo 3DS-systeem opent, dus we gebruikten een schermplaat die het hele oppervlak bestrijkt.
Het bovenste lcd-scherm van het Nintendo 3DS-systeem is breed. We wilden echt dat het 3D-scherm er goed uitzag, dus we kozen voor een schermplaat die het hele oppervlak bedekte en maakten hem zwart.
Ja. Toen ik de demo van het 3D-scherm voor het eerst zag, was ik behoorlijk onder de indruk. Ik besprak met Miyatake dat zwart de 3D-beelden krachtiger zou maken. Als het gebied rond het scherm zwart is, lijkt het of de beelden uit het scherm springen. Je kunt je er goed door op het scherm concentreren, dus we hebben daar nooit over getwijfeld.
De lampjes op de Nintendo DS Lite en Nintendo DSi bevonden zich op het scharnier. Maar dit keer hebben we zes lampjes, dus we plaatsten het aan/uit-lampje bij de POWER-knop en het 3D-lampje bij de 3D-schuifknop.
Voor gebruikers is dat waarschijnlijk duidelijker dan wanneer ze allemaal naast elkaar worden geplaatst.
Ook al nam het hardwareteam beslissingen over de specificaties, toen het softwareteam het systeem eenmaal in handen kreeg, kwamen ze met nieuwe eisen.