Expand your game
Met downloadbare content (DLC) valt er nog veel meer te ontdekken in je favoriete games! Je kunt bijvoorbeeld nieuwe verhalen beleven, met extra personages spelen of nieuwe levels verkennen. Kortom, met DLC gaat er een wereld voor je open in je favoriete Nintendo Switch-games!