Mobilising Experience and Inspiration
I don’t generally think of deserts as places with a lot of change, but it sounds as if no one will get bored in this one.
I agree. Even from the looks of it, the desert has enough changes to not be outdone by the other stages, so it’s a stage with challenging content.
When I first saw the transformation experiments that Fujibayashi-san, Takemura-san and others were doing, I was amazed.
You mean that experiment Fujibayashi-san mentioned earlier in which you fired an arrow and everything turned green.
Oh! I heard in the last session of “Iwata Asks” that Iwata Asks: The Legend of Zelda: Skyward Sword. No one wanted their ideas to go to waste, and actually implementing them led to this game’s density.
This is a continuation of what Kitagawa-san just said about asking people if they would use his ideas, but when I joined the team, quite a lot of objects were coming together.
Oh, that’s the same method as mentioned earlier. (laughs) You gathered together all these incomplete bits and pieces and thought them over, like, “This would polish up nicely...” and “It would be great to hook this and that together.”