Welkom bij Wii Fit U Direct - een Nintendo Direct-video die in het teken staat van Wii Fit U! Kijk naar de presentatie van Satoru Iwata voor een update over Wii Fit U en zekere Wii U-titels. Klik op de video om hem op eigen gelegenheid te bekijken!