Nintendo Direct
Welkom bij Nintendo Direct! Ontvang hier het laatste nieuws! Kijk naar onze videopresentatie van Satoru Shibata, de directeur van Nintendo of Europe, voor een update over de Nintendo 3DS-spellen die binnenkort in Europa verkrijgbaar zullen zijn. Klik op de video's naast de hoofdvideo om naar de individuele trailers te kijken!