Welkom bij de nieuwste Nintendo Direct - een uitzending die zich op Nintendo 3DS richt! Kijk naar deze speciale Wii U Direct-presentatie voor de laatste informatie over Nintendo 3DS-spellen aan de horizon. Klik op de video's om ze op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!