Op 7 november werd er in Japan een nieuwe Nintendo Direct uitgezonden, waarin meneer Iwata het binnenkort verkrijgbare Wii U-systeem presenteerde. Nu kun je een selectie van video's uit deze Japanse Nintendo Direct bekijken, met ondertitels voor onze Europese kijkers! Klik op de video's naast de hoofdvideo om ze te bekijken!