Welkom bij onze nieuwste Nintendo Direct-uitzending! Kijk naar de presentatie door Nintendo of Europe-directeur Satoru Shibata voor een update over Nintendo 3DS-softwaretitels die de komende maanden verkrijgbaar zullen zijn! Klik op de video's om ze op eigen gelegenheid opnieuw te bekijken!