Kun je wat nieuwe voorwerpen noemen die er deze keer in zitten?
We dachten dat het leuk kon zijn als je de Wii-afstandsbediening Plus kon kantelen zodat het vloog zoals je wilde. We probeerden wat dingen uit, maar toen hadden we het erover dat het eigenlijk weinig met een boemerang had te maken. (Lucht)
Ja. (lacht) Toen kon het ook dingen pakken, dus we dachten dat het leuk zou zijn als zoiets als een hand zou rondvliegen.
De Beetle kan een behoorlijke afstand van Link weg vliegen, en we dachten dat dat problemen zou opleveren.
Ze waren razend, maar we hebben het erin gedaan, en we hebben er een heel gebruiksvriendelijk voorwerp van gemaakt.
Maar je gaat je wel afvragen hoe een mechanisch wonder als een vliegende kever kan bestaan in de wereld van The Legend of Zelda.
Maar dankzij dit mechanische voorwerp besloten we daar op voort te borduren, wat leidde tot een oude beschaving die deze keer onderdeel is van het achtergrondverhaal.
Eerst dachten we niet aan een geavanceerde oude beschaving als deel van het achtergrondverhaal. Dat kun je wel zien aan de raketvuist. (lacht)
(lacht) Dus als je de raketvuisten niet had bedacht, zou het spel geen oude beschaving hebben gehad?